Tag "alma"

A természetes antioxidáns krém: rózsás-almás-sárgarépás hidratáló

Ha gyakran kell bekrémeznünk és ápolunk a bőrünket, előfordulhat, hogy egyszerűen túltisztítottuk, felborítottuk természetes egyensúlyát. S bár a legkülönfélébb kozmetikai szereket használtuk, bőrünk mégis tápanyag és vízhiányos. Természetes ápolással azonban helyreállíthatjuk a bőr regeneráló képességét, egyensúlyát. Az ápolásra a konyhában előforduló alapanyagok nagy része kiváló. Az alma és a sárgarépa természetes antioxidánsokat tartalmaz és hidratálja a bőrt. A rózsás-almás-sárgarépás krémet pedig az egész család használhatja: vitalizáló és fényvédő hatású, hidratálja

Frissen préselt gyümölcsléből 45 perc alatt gumicukor!

Gyönyörű almát, körtét lehet kapni még a piacokon, és ha a befőtt- vagy lekvárfőzésénél vagányabb dologra vágyunk, akkor készítsünk belőle házi, adalékanyagmentes gumicukrot. Bár ezt nem lehet hónapokra eltenni, azért érdemes nagyobb mennyiségben készíteni, mert valószínűleg gyorsan el fog fogyni. A gyümölcslé, citromlé, zselatin, méz összetevők mennyivel barátságosabban hangzanak, mint a kukorica szirup, kukorica keményítő, cukor, mesterséges színezék és aroma, viasz stb.? Szerintünk sokkal. 45 percre, gyümölcscentrifugára és szilikonformára lesz

A fermentált almaecet bámulatos hatásai

Megkezdődött az almaszüret, és mivel rekord mennyiségű termett idén, így bőségesen juthatunk almához, amelyet elraktározhatunk, befőzhetünk, de készíthetünk belőle ecetet is, amellyel azután egész ősszel és télen immunerősíthetünk, de sok egyéb hatása miatt is „limonádézhatunk” vele. Az almaecet számos létfontosságú ásványi anyagot, nyomelemet (kálium, kalcium, magnézium, foszfor, klór, nátrium, kén, réz, vas), valamint aminosavat és enzimet tartalmaz. Baktériumölő, gyulladáscsökkentő, gyógyító, regeneráló hatása ismert, azonban fontos, hogy a nagyüzemi, desztilláció útján

Unod a banánt? Próbáld ki másképp!

Készítsünk, akár napi rendszerességgel, zöldség és gyümölcsleveket, turmixokat! Sokan törekszünk arra, hogy naponta többször, optimális esetben legalább ötször, fogyasszunk családunkkal együtt zöldséget és gyümölcsöt. Hiszen tudjuk, hogy a szervezetünknek megfelelő mennyiségű természetes vitaminra, ásványi anyagra, antioxidánsra van szüksége. Azt is tudjuk, hogy ezek segítségével elkerülhetjük a betegségeket, energikusabbak lehetünk, szebb lehet a bőrünk, összességében általános közérzetünk javulhat. De hogyan valósítsuk meg a változatos gyümölcs- és zöldségdús táplálkozást könnyen és gyorsan? Mit tegyünk