Szúrját, a Napot Indiában is, úgy mint sok más kultúrában az Élet adójaként tisztelik. A Napüdvözlet Szúrja Namaszkára egy bemelegítő gyakorlatsor, a keringési rendszer behangolására, amit általában annyiszor célszerű ismételni a gyakorlás elején, amíg azt nem érezzük, hogy a testünk felébredt és egyensúlyban van. Sokféle Napüdvözlet variáció létezik, körülbelül annyiféle, mint ahány jógastílus. Rendszeres gyakorlása minden szervrendszerre pozitív hatással van, beleértve a mirigyeket, idegrendszert, immunrendszert, és az elmét is. A depresszió csökkentésére is használják, azt tartják, hogy egészségessé és vitálissá teszi a testet, és napfénnyel tölti be a lelket.

Szabadtéri 108 Napüdvözlet gyakorlása – 2015.07.18 9 h

Ha ki szeretnéd próbálni, milyen a szabadban jógázni, akár kezdő vagy akár lelkes gyakorló, akkor csatlakozz Te is a Szabadtéri 108 Napüdvözlet jógához családdal, barátokkal vagy egyedül is. A gyakorlás ingyenes!

Jóga a szabadban

Jóga a szabadban

Mi fog történni a gyakorlás során?

Rövid ráhangolódást követően az astangás Napüdvözlet/Szúrja Namaszkára ‘A’ ismétlése 108-szor, számolásra, a mozdulatokat végig összhangban tartva a légzéssel, végül befejező relaxáció. Pozitív hatások: a gyakorlás végére minden sejtünk feltöltődik energiával, az elménk megnyugszik, megtapasztalható egy mindent átható elcsendesedés, a teljes harmónia és kiegyensúlyozottság állapota, ami vitalitással párosul.

Mit vigyél magaddal?

Hozz magaddal valamit, amit le tudsz teríteni a fűre, magad alá, pl. jógamatrac, pokróc, törölköző. Legyen nálad víz, elég egy kulacs is, amit meg tudsz tölteni a közeli ivókútnál. Hozhatsz magaddal némi elemózsiát is, pl. gyümölcsöt, vagy valami könnyű, hideg élelmet, amit jógázás után jólesik majd elfogyasztani.

Akár jógázott már szabadban, tudja milyen felemelő érzés, próbáljátok ki, ha van rá lehetőségetek!

További információkwww.margitszigetijoga.hu/108napudvozlet.html